Från handduksställning till vedförvaring med hylla DIY

Pysseliten har varit i farten nu igen ;) Härligt med lite höstmys pyssel så här på höstkanten .
Jag har längde velat ha en ved förvaring hemma i köket enkel och billigt .Så jag åkte till Ikea och 
hitta en handduksställig som fick bli stommen till bygget .Sen hitta vi en lucka som bara låg och skräpa 
och i den borrandes det hål som fick funka för hyllplan som kläddes med decorplast från Bauhaus .
Så blev nöjd med det billiga resultatet . 
 
 
 
 
 
 
 
Ett annat pyssel ett vän har gjort till mig är den här fina betongstjärnan .Som jag kommer ha framme året runt då jag blev super glad för den .
 
                                                        
                                           Härligt med höst då man kan pyssla i garaget  :)  
     
                                                                Foto Pysseliten 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: