Saknad

Nu har det snart gått två år sen vår son lämna oss :(    och tre år sen min pappa gick bort .
Snart är det fars dag och i helgen  allahegona, en jobbig tid framför oss . Men vi pysslar vidare hemma med massa 
kul . Köket ska få sig en uppfräschning och vår dotter ska flytta så alltså lite kul att se fram mot .Renovering är ju alltid spännade .Och så kul att ha något annat att fokusera på än sorg. 
 
Nytt tak på gång med nya spotar i ledbelysning .
 
 
Lovar att komma med lite nya bilder när det blir klar :) Vi tänker inte stressa på utan tar det lite då och då . 
 
 
                                              Kram till er alla som kollar in på bloggen mellan varven .
 
                                                               Och en riktig trevlig helg . 
 
 Och shoppa gärna maja lyktor för att stödja cancer !!! 
 
 
                                                                                  Foto Pysseliten 


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej Eva du är en av vinnarna i min tävlingZ jag behöver veta vad du heter på Instagram så jag kan kolla att du gillat doodlespot där eller bjudit in vänner via mailen :) maila mig på [email protected] kram

2017-12-19 @ 15:09:51
Postat av: Tanja

Hej Eva du är en av vinnarna i min tävlingZ jag behöver veta vad du heter på Instagram så jag kan kolla att du gillat doodlespot där eller bjudit in vänner via mailen :) maila mig på [email protected] kram

2017-12-19 @ 15:09:52
Postat av: Therese Bjärstig

Men så fint med ett livstecken och kommentar från dig, jag trodde du slutat blogga då jag inte fått upp att du publicerat dessa inlägg, så jag blev såååå glad. Du fixar och donar så fint, och mitt hjärta gråter och jag kan bara ana hur tungt och jobbigt ni/du har i saknaden efter sonen <3 Finns liksom inga ord att skriva, det känns så fjuttigt, men mina tankar är hos dig <3 KRAMAR

Svar: Tack ja livet måste gå vidare fast jobbigt saknaden är så stor tur nog har vi vårt lilla barnbarn som nu är 4år hon är så rolig att ha i kväll har vi pysslat en lampa ;) kram
Pysseliten

2018-01-22 @ 12:44:37
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: