Snart två år av saknad .

tiden rinner iväg .Denna månad är så jobbig för oss alla här hemma men vi försöker hålla oss syelsatta .Då det snart har gått två år sen vår son lämna oss bara 25 år gammla fuckcancer :(
 Men vi har hjälp vårt minsting med att fixa en lägenhet som vi köpt .En bra investering för oss i framtiden om vi 
vill flytta från vårt hus ,. Men men ett billigt  boende ,och så har vår dotter och hennes sambo ett hem . 
 
 
                            Det har fixas med måling och taptersering i snart två veckor ...........
 
 
 
 
Och dom är så nöjda med allt fix :) 
 
Även min stora son har pyssalt lite till jul min lilla Ernst ;))) Då barnbarnet varit med och skapat .......
 
 Så nu  hänger alla advensklappar på plats .
 
 
Sen har jag något att se fram mot hemma då köket ska få en makrover :) Men förts en resa att ladda batterier :) 
 
 
                         Försätting följer när lusten faller på kram till er som kollar in :)
                                                 Foto Pysseliten 
 


Kommentarer
Postat av: Karin B

Grattis! Du vann 500:- på presentkort hos Duni!

Kontakta mig! Jag behöver din adress och mailadress och mobiler. Kontakt mig här:
http://www.junitjejen.se/p/kontakt.html

Svar: Tackar idag fick jag hem vinsten tackar :)
Pysseliten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: