Dop presenter & Dahlior

Dagarna bara rusar förbi snart har hela sommarn gått. Här hemma har det pysslats en del då det har varit 
dop och lite små  presenter till vänner . Jag har målat lite marksten som jag sen har skrivit ut bilder ( tranferpapper)
som jag sen har lagt en lack över :) 
 
 
 
Ett roligt pyssel som blev uppskattat .  Och i våras satta jag lite blommor i mina drivlådor som nu växer så det knakar . 
 Då det verkligen är så kul att kunna plocka in dom och sätta dom i vas . 
 
Här har  även fixas en liten ny skylt till dörren utanför tvättsugan då jag hitta ett par siffor när jag var i Spaninen i våras . 
 
    Så med andra ord en bra sommar med lite små fix i både hemmet och trädgården . Inväntar hösten nu och hoppas på många nya projekt :) 
 
 
                                                                 Foto Pysseliten 
                                                          
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: