Gravstenen stjärnor & julgransmatta

Har inte lyckast få igång någon blogg lust än .Då sorgen  forfarande är så STOR .Det är nog inte många som förstår sig på hur det är att mista sitt barn .Man har ju märkt att dom vänner man trodde var ens vänner inte har tid och ork att höra av sig .Men tur nog har jag några vänner kvar som ringer och jag får prata av mig .
Här hemma försöker vi att låta vardagen funka med att forsätta att fixa och styra hemma och låna in barnbarnet som har hunnit bli över 3 år nu :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 Mannen har ännu sågar några flera stjärnor   till mig och det är jag så GLAD för :)
 
 
 Så idag åkte stjärnorna upp :)
 
 
 
 Har även städat av toaletten idag då denna fina julgransmatta från Rusta fick pryda golvet .
 
 
 
                                                                 Foto Pysseliten
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: