Lampfot av ugglor från Rusta

Jag hitta en superfrän lampfot på en sida på facebook så blev så sugen att testa och göra en egen
då jag hade 3 små ugglor från Rusta redan hemma .Så borra hål i dom och trädde en sladd mellan .
Vips så hade jag en egen lampfot ;)
 
 Pyssla är väldigt avkoppland för mig då slipper man tänka på trista saker .Jag har ju även fått igång mannen här hemma med att pyssla då det har sågas för fullt .Han trivs i sitt garage med att fixa och trixa med lite av varje .Så nu överraska han mig med ännu en stjärna :)
 
                                                            Foto Pysseliten
 


Kommentarer
Postat av: mittlivkreativ.se

Så fiffigt! Jättefint. Visst är det skönt att pyssla. Hittar energin i det.

2015-11-18 @ 11:22:45
URL: http://mittlivkreativ.se/
Postat av: Linda

Figgig idée och snyggt det blev.

2015-11-19 @ 20:39:01
URL: http://hemljuvligahem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: