Höstdukning

Ni som läst och följt min blogg länge vet ju att jag älskar att duka hemma :)
I helgen som var så bjöd vi hem lilla sonen/ sambo och hennes föräldrar då kortleken
och spel åkte fram .Det är så härligt att bara få vara tillsammans och bara äta gott och
umgås .Så då åkte min nya lilla slinga fram från Claes olssons fram på bordet som dukning .
 
 Dottern Ebba hjälpte till att vika servetter :)
Korten är ganska suddiga då dom är tagna med mobil .Har blivit lite slapp med att ta bilder med kameran
men får försöka bättra mig på att ta med den då det blir bättre bilder .
 
Hitta lite sommar bilder på datan hur vår sommar sett ut hemma när jag dukat :)
                                                               Åhh vad jag längtar till sommar när jag ser dessa bilder .
Lite fina presenter jag fick från vänner och  som nästan är tänd varje kväll nu hemma är Majas lyckta.
 

Och en annan lite Maja är barnbarnet som snart blir hela 2 1/2 år tiden går  fort .................
 
                                                                         Foto Pysseliten
 
 


Kommentarer
Postat av: ByJuliaP

Gud va fin!

2015-11-12 @ 05:51:41
URL: http://byjuliap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt med undertallrik. Var har du köpt dem?

Svar: Dom kommer från chilibutiken men det är några år sen
Pysseliten

2015-11-22 @ 00:00:13
Postat av: Anonym

Snyggt med undertallrik. Var har du köpt dem?

2015-11-22 @ 00:00:15
Postat av: Anonym

Så fint med undertallrik, varifrån har du köpt dem?

2015-11-22 @ 00:02:51
Postat av: Anonym

Så fint med undertallrik, varifrån har du köpt dem?

2015-11-22 @ 00:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: