Deppigt besked FUCKCANCER !!!

Hej
Oj vad längesen det var jag var inne här och skrev lite .
Men nu känns det som jag vill skiva av mig lite .
Då jag till jul mista min pappa plötsligt .Och det var en tuff period för oss alla .Sen kom ett ännu värre besked för några veckor sen att min son som är 24 år fått cancer .Så det blev lite för mycket på engång med allt elände .Man kan inte riktig fatta hur fort livet kan förändras .Men vi kommer kämpa !!! Här ett par bilder på hur fina min pappas ljus blev som jag gjorde till begravingen även blommorna till blev ett pyssel som jag är stolt för .Fick hjälp AV vän att få till det ;) Men är så stolt över att få se hur fint det blev på hans kista .
 
 
 
                        
Och visst är den lilla rump nissen  i betong fin ? Den fick jag av en vän då jag fyllde 50 i somras :)
 
Lovar att återkomma med flera inlägg bara jag piggnar till och känner lusten att blogga då den inte
har varit på topp .För just nu känns det som jag vill vara med familjen och  bara njuta .
 
Och det gör vi en hel del ute i vårt uterum som vi ÄLSKAR att vara i just nu :)


 
 
Och vem Älskar inte att vara med vårt lilla barnbarn som piggar upp oss ALLA :) Som snart bli hela 2 år
tänk vad fort tiden går .


 
      Foto Pysseliten

    


Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Hej kära du, så ont det gör mig att höra om din son, jag ber och håller tummarna att det går bra, eller det SKA gå bra! Fy, cancer är alltid närvarande... Så roligt att se ditt barnbarn, stora damen nu ju! Och ja, vi åker nu på söndag å är i Göteborg till på onsdag. Maken ska operera armen, men lite semester blir det också. KRAMAR i massor <3

2015-04-10 @ 14:59:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: siw sjölund

vad vackert du hade gjort till din pappas begravning,sorgset och höra om din son.varma kramar tiller alla hoppas allt går bra men blev glad att du visar lite bilder igen. har saknat det väldigt mkt eftersom jag så gott som dagligen varit in och tittat på din sida KRAM

2015-04-13 @ 07:54:47
Postat av: Therese Bjärstig

Så trist att vi inte var här samtidigt, då hade jag gärna velat ses, för du är ju en av de underbara bloggare som jag följt och "känt" längst.... Klättrar på väggarna, har gått mer än fyra timmar sedan M skulle opereras och har ännu inget hört... Har tyvärr inte insta och hoppas därför att du ska ha tid och ork att blogga lite, jag njuter av den inspiration du sprider! Varmaste kramarna <3

Svar: Oj stackare vi sitter nu på sjukan i Linköping då sonen är inlagd hela veckan just nu får han dropp som han får ca 7timmar per dag han har fått testikelcancer den svåra sorten och den har även sprid sig till lever luftstrupen och lyfmfar men vi kommer kämpa ja jätte synd att det inte blev samma dag vi var jag åker lördag då det är godis mässa med middag sen ska vi ses Måns selmelöv ;) så det ska bli skönt att få tankar på annat kram på dig
Pysseliten

2015-04-14 @ 15:43:07
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Fia fiasdrommar.blogg.se

förstår att du inte är på topp.
Tycker de va strongt av dig att titta in och göra ett inlägg.
Har sakna inlägg så klart men har full förståelse för er
stora kramar till er alla.

2015-04-15 @ 06:17:03
Postat av: Agnetha Holmquist

Stackars dig och din familj. Har saknat din blogg, men förstår nu varför du inte delat din tid med oss som följer dig. Så stor " gullvippan" blivit. Det är ju inte länge sedan du visade bilder på en nyfödd liten sak. Det är lätt att få ny styra av dom små liven. Klart att allt ordnar sig till det bästa.

2015-04-15 @ 18:52:10
Postat av: Lotta Lindkvist

Hej Eva! Det var längesedan mitt bloggande också nu. Det var tråkiga nyheter:-( förstår att det känns väldigt jobbigt. Fick ju själv ett chockbesked för 1år sedan , då de hittade en tumör i huvudet på mig. Är opererad nu och allt känns bra. Läkarna är otroligt skickliga och jag håller alla tummar för att allt blir bra med din son. Stor KRAM till dig. Lotta (lotenlind) p.s har börjat så smått med ett projekt på jobbet och har startat en blogg där istället . Gå gärna in någon gång om du har tid och lust: www.coloramahusethjo.blogg.se

2015-04-16 @ 03:39:11
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej!!
Var ett tag sen jag var in och kikade här då jah följer dig på insta ! Men kände idag att de va dags och möts av ett ledsamt inlägg:/
Och som om de inte va nog så är det så att även min 24 åriga bror har fått teskielcancer, fick besked för 2 V sedan och han har redan genomgått op, fryst ner spermier och gjort röntgen , och första preliminära besked av röntgen Va ok, men än är de inte över !!
Han lider av svår huvudvärk , domnad i ena armen , släpper huvudvärken så blir vitögat alldeles rött !!
Förstår vad ni går igenom just nu,man pendlar mellan hopp och förtvivlan ... Men mitt i allt elände så har man sådana solstrålar som lyser upp allt de trista !!!
Tänker på er massor ❤️️😥

Svar: Hej Tina vad heter du på instagram följer jag dig ?
Pysseliten

2015-04-29 @ 22:01:32
Postat av: semlan

Hej! Sänder styrkekramar till dig och din familj! Kramis semlan

2015-05-10 @ 14:17:45
Postat av: Helen Larsson

Stor kram på er!!

2015-08-24 @ 19:09:53
URL: http://abouthelen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: