Balklänning

Äntligen har Ebba fått klart sin balklänning :) Tur hon har en hjälpsam farmor som hjälp henne
med den ,för hon har bara hittat en bild på google hur hon ville att den skulle se ut sen ritade hon
mönstret själv .Men än är det några veckor kvar till Festen (Balen ) då den ska användas .
 
Jag hoppas på många soliga dagar så man kan sitta ute och äta :) Då det här hemma ska byggas en ute
grill på altandäcket ett bygge som jag sett fram mot två år nu .Men det har legat på is då mannen har hjälp sonen att bygga badrum som nu ÄNTLIGEN är klart !
Och sen ser jag fram mot sommarn då jag ska fylla 50 är och det ska göras några resor :)
Men det kommer bli en hel del mys i uterummet med vänner och god mat .
 
        
                                                                  Foto Pysseliten
 
 


Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Åhhh vacker som en dag i klänningen är hon <3 Å så ska jag plöja lite av ditt arkiv igen för att få inspo till hur vi ska inreda vårt soldäck, tänkte köpa möbler i morgon och jag vet inte ännu riktigt vad vi ska satsa på... Hoppas annars att allt är bra, kramar i massor <3

2014-05-30 @ 19:22:54
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: