SPA på Falkenberg strandbad

Nyss hemkommen från ett underbart Falkenberg :) Där mannen och jag har bott på Falkenberg strandbad
 
Så härligt att kunna njuta av lite lyx i vardagen och äta gott och spa  :)
Och kunna gå i det helt underbara väder som vi haft idag och igår :)

Detta kan jag lugnt tänka mig att göra igen :)  Det blev en snabbis förbi Gekås med där jag shoppa
lite smått till lilla barnbarnet som nu är 9 månader . Imorgon blir det till att fixa till med lite nytt till
sovrummet som fick följa med hem .Man hittar ju alltid lite kul på Gekås :)
Och sen är det snart dags att ställa ut blomhyllan mannen gjorde till mig förra våren .
                                                           Foto Pysseliten
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Så härligt med Spa...det skulle alla behöva då och då! Vackra bilder...Kram Linda

2014-03-14 @ 11:52:48
URL: http://www.seved1.blogspot.se
Postat av: Om Ett Hus

Vi har också funderat på att åka ditt det ser helt underbart ut! Det har inte blivit av bara. Hoppas du hade det härligt!

2014-03-15 @ 13:03:20
URL: http://ometthus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: