Rosa i köket & rosa husgarderob

Tiden bara rinner iväg,som tur är mot härligare tider vår !
 
 
Här hemma håller jag på som vanligt med att byta lite färger ,denna gång till lite rosa .
 
 Jag blir pigg av rosa på våren och sommaren :)
 
Så mycket pyssel hinns inte med då det jobbas en hel del ,sen ser jag efter barnbarnet mellan varven ;)
Majas (barnbarnet ) Mamma har gjort en jättefin husgarderob till Maja som hon  har målat rosa och satt kontaktpapper på .
 
Annars njuter vi för fullt hemma ute på altanen ,och  som vi igår skura fri från vinterns alger .
Såg att jag haft bloggen hela 5 år nu tyvärr är jag ju inte lika aktiv som förr men det kommer ett inlägg
då och då för er som tittar in mellan varven ;:)
 
 

                                                                Foto Pysseliten
 
 
 


Kommentarer
Postat av: A

Hej! Jag är en fattig student som såg din blogg när jag sökte på hur man gör en soffa av lastpallar! Skulle verkligen uppskatta om du svarade till min mail hur du gjorde! Jag hade tänkt måla plywoodskivor vita sedan spika fast som du har gjort, men jag vet inte hur jag ska hitta madrasser med exakta mått. Funderar på madrass till spjälsäng? Hur gjorde du? Hur många lastpallar behövde du? Tack på förhand!

2014-03-26 @ 18:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: