Pyssel av min bästis & träff av en bloggvän ;)

 
 
Oj vad tiden går fort ;) Mitt lilla barnbarn växer så det knakar .Nu är hon hela
5 månader och har sovit hos oss för första gången i helgen :)
 
 
 
Och här hemma har jag äntligen lyckas få mannen att måla om ekbordet och stolarna .
Men det är en hel del jobb ,men det får det vara värt för att köpa nytt är så onödigt och dyrt när man
kan sprutlacka om det :) Kostnaden totalt kommer nog hamna på ca 1200:- färg målartvätt och t röd .
+ att jag idag ska köpa fuskfårskinn till stolarna för ca 250:-.
 
Sprayat 1 gång med spärrfärg ............Har många varv kvar än tyvärr
 
Här har min bästis målat om sina stolar som blev så fina ;)Från furu till vitt
Och sen har hon byggt en ny skiva till bordet ............Och måla den .........
Det blev riktigt riktig snyggt :)  Hon pysslar för fullt med det mesta tyvärr har hon ingen blogg .
Så jag lånar bilder av henne mellan varven till min blogg tyvärr är jag dålig på att lägga upp bilder
och att även skriva ,då det tar så tid att sitta vid bloggen och fixa .Och sen känns det tjatigt att bara
köra på  med bilder hemma från mig .Men här hemma byts det färger och små pyssel fixas mellan varven .
Idag bytte jag till lite petrolblå i vardagsrummet .
 
 
Så vi får väl se när nästa inlägg blir :)  Men måste även få berätta att I helgen hände något
skoj då kom en bloggvän och instagram vän in till mig på macken när jag jobba och hälsa på .
Hon heter Sevedsgård 1  och har en super härlig blogg med pyssel .
Så missa inte att gå in och titta ;)
 
Måste även visa en pyssel bild till från min bästis ;) Tänk vad färg och kontaktpapper
kan göra under ! Tack till alla som fortfarande kolla in mellan varven :)Och tack
till bästisen för lån av bilder .
 
 
 
                                                                      Pysseliten
 
 
 


Kommentarer
Postat av: ejp

Kul att du är i gång igen:)

2013-11-05 @ 21:52:37
Postat av: Linda Strand

Hallå!
Åter igen tack för att du länkade till mig...nu har jag också lärt mig hur man gör..(har provat i dag o det funkade).så jag kommer också snart länka till din sida och vill passa på och fråga om det går bra att låna bilder från din blogg ?? Kram Linda

2013-11-06 @ 14:04:44
URL: http://seved1.blogspot.se
Postat av: Jessika

Åh vad länge sen det var! Vilken söt liten docka!
Jag har också lagt bloggandet lite åt sidan och tar det som det kommer, utan tvång. Tyckte verkligen om den nya petrolfärgade varianten i vardagsrummet, och Maskrosen är ju alltid lika snygg!
Ha det bra, kram / Jessika

2013-11-11 @ 20:19:18
URL: http://inredautreda.blogspot.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Hej goa du! Och god fortsättning, så skoj med en liten hälsning, har inte bloglovin längre så jag har inte tittat in här på länge då det inte duggat så tätt med inlägg, men nu har jag läst ikapp, sett din ÖGONSTEN, och även ditt fina pysseltips med stenar :-D Lät härligt med en resa till solen att se fram emot. Sköt om dig och tack för titten, du är en som alltid lika inspirerande och go bloggvän <3 KRAM

2013-12-25 @ 21:00:01
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: