Lyckliga gatan (Skolgatan ) & ek blir vitt :)

 
 
                                                     Hej på er !
 
Nu var det ett tag sen igen .Det duggar inte tätt mellan inläggen .
Men som jag skrivit tidigare kör jag på lite då och då när jag känner
lusten . Förra veckan var min vän och jag i stan då jag skulle shoppa tyg till
mina ekstolar i köket som nu ÄNTLIGEN är vita :) Mannen har kört järnet ett par
för att få dom vita åt oss :)
 
Är så himla nöjd med resultatet .................
 
Lovar mera bilder när det är helt klart :)
 
Åter till förra veckan då vi råka hamna på Skolgatan där vi hitta en helt underbar butik
som vi kunde ha stannat i hela dagen ;) Nämligen grovbladet en affär med så himla mycket fint .
 
 
 
Och från den affären fick det följa med lite smått och gått från :)
Sedan gick vi vidare till en salong där vi boka tid för lite uppfräschning av huden :)Då jag idag har varit
där och blivit ompysslad av Christina på Salongen Christina  så det kommer jag att göra flera gånger .
 
 
                                                               Foto Pysseliten
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: