Styleroom intervju & hylla av lastpallar .

Nu har Härligt hemma Aftonbladet gett ut en egen tidning med massor
av härliga bilder från Styleroom .
Det var där jag börja skriva en gång i tiden :)
Sen blev det roligare att ha en egen blogg . För några veckor sen blev jag uppring av
Aftonbladet Härligt hemma som fråga om jag kunde tänka mig att vara med på ett
litet hörn .Och det sa jag ju inte nej till :))
 
Så här är det nu .................
 
 
Jag har ju haft en hel del bilder på den sidan, här är några som jag
fått en hel del komentarer om. Soffan av lastpallar hos min son .
Som vi byggde för flera år sen ..........
Här kan ni se mera bilder på soffan ...........
                                              Foto Pysseliten
Och så hade jag turen att få en bild av en vän idag på en hylla som hon byggt av just
lastpallar som blev så frän så :)
 
                                                              Bild lånad av en vän


Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag köpte faktiskt den där bilagan, tyckte de hade lyckats jättebra med den. Vad kul att träffa dig där mitt i tidningen någonstans! :)
Som vanligt jättefina färgglada bilder. Lastpalls-bänken var riktigt fin!
kram kram

2013-05-02 @ 13:55:35
URL: http://inredautreda.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Åh va roligt, grattis:) dom är ju jättefina sofforna

2013-05-03 @ 14:25:22
URL: http://tolisinredning.blogspot.com
Postat av: Annika

Kul! Har köpt tidningen nu :)

2013-05-09 @ 09:36:28
URL: http://avantgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: