Rosa i uterummet

Nu kunde jag inte hålla mig längre :) Kände att jag ville få in det rosa i uterummet efter
det gröna .
 
Så här kommer en hel del drös på bilder på just det rosa .Och eftersom det ska bli främmande
så blir det även en rosa dukning .Dom rosa blommorna är fusk från Ikea ett bra tips för dom
håller länge i det varma uterummet .
 
Nästa färg i sommar blir nog turkost men det får vänta fram till juli om jag kan hålla
mig så länge :) Ha en bra helg på er och tack till er alla som titta in på bloggen än .
                  
                                           Foto Pysseliten
 


Kommentarer
Postat av: Carola

Du har alltid så fint hos dig,en fröjd varje gång man tittar in:)
Ska fixa till mitt uterum i helgen kanske "lånar" din ide om björkarna,ler
Ha en bra helg kram Carola

2013-05-03 @ 14:20:59
URL: http://tolisinredning.blogspot.com
Postat av: Anna N

Åh vad fint det blev och fin dukning:) var har du köpt dom rosa underläggen i dukningen?

Postat av: Catarina

Åååhhh vad fint , jag undrar också var du har köpt de rosa underläggen :)
Ha' en fortsatt trevlig helg !!
Mvh Catarina

2013-05-03 @ 20:28:42
Postat av: Jessika

Blev ju kalasfint, gillar verkligen de där tak-lyktorna med lite orientaliskt känsla och uggletema passar i ett uterum!
Ha en bra måndag
kram

2013-05-06 @ 10:53:34
URL: http://www.inredautreda.blogspot.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Så härligt det ser ut! Jag gillar färgkombinationen och den asiatiska touchen.

2013-05-06 @ 21:01:36
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: bec

vart förvarar du alla inrednings saker som du inte använder? :P
önskar jag också hade plats för byten av inredning men har ingenstans att förvara sånt som inte används.. :/

2013-05-14 @ 12:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: