Bättre sent en aldrig

Så brukar man ju säga ibland ;) Lusten att blogga har avtagit lite så därför ett
lång hopp mellan inläggen .Men ser att det är många som är inne och kollar än
på min blogg DET TACKAR JAG FÖR :) Här hemma har det varit kalas för
min lilla son och mannen och jag har hunnit åkt lite motorcykel ,fixat i trädgården
och på utedäcket hemma .Så vi sitter där och bara njuter ..............i solen mellan
jobb .En tur till Ullared blev det med i söndags med dotter och en vän :)
Och väntar  ju på det bästa av allt just nu mitt barnbarn som ska komma
när som helst ;) Så lite mix av bilder från veckam som varit .
 
 
 
 
Och gissa vad ? Jag köpte inte en enda inrednings pryl åt mig själv i Ullared
det har nog ALRDIG hänt ;) Men köpte en fin fågelbur åt sonen och hans sambo .
Men hitta sommarkläder  så jag klarar mig för i sommar, tur att dottern var  med som smakråd .
                                                               Foto  Ebbas vän Tyra
                                                         Foto Pysseliten
 
Sen ska jag visa er vad min blogg vän Bakeandfun  har PYSSLAT med ..................
Bilderna har jag fått lånat från hennes facebook .
                                                           Bilder Lånade av Bakeandfun


Kommentarer
Postat av: Emma

Vart har du köpt den fina betongtapetrn du har i hallen? Jätte inspirerande blogg, tack för alla tips!:)

2013-05-14 @ 18:34:42
Postat av: Therese

Inte en enda irnedningspryl?!?! Är du frisk? ;-D Är nog nervositeten inför barnbarnets ankomst som spökar *fniss* Hoppas det går bra och att du SNART blir farmor <3 KRAM

2013-05-14 @ 20:43:11
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Therese

Inte en enda irnedningspryl?!?! Är du frisk? ;-D Är nog nervositeten inför barnbarnets ankomst som spökar *fniss* Hoppas det går bra och att du SNART blir farmor <3 KRAM

2013-05-14 @ 20:43:54
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Alexandra - Pysselmaniker

Hmm. Det låter inte helt sunt att åka till Ullared och inte köpa en enda inredningspryl...
Det ser ut som ni har det jättefint på er uteplats! Skulle vilja få lite mer ordning på vår, med några sådana där höga krukor som du har. I trädgården har vi tre stora plastkrukor som sambon vill bli av med. Borde vara lätt att hitta något nytt, betydligt mycket snyggare ;)
Tegelpannorna som din bloggvän målat är jättefina! Funderar på att göra något sådant och hänga upp på väggen. Pannor har man ju liggande lite här och var.

2013-05-15 @ 08:31:28
URL: http://pysselmani.se
Postat av: Jessika

Så mycket fina bilder du bjussar på!
Ni har en jättemysig uteplats, cerise och svart är så snyggt ihop och ger lite liv åt det svarta!
Låter inte likt dig att inte shoppa, men det kanske blev desto mer åt lilla barnbarnet? ;)
Ha en fin dag, kramar i massor

2013-05-16 @ 11:12:06
URL: http://www.inredautreda.blogspot.se/
Postat av: Doris Larsson

Hej. Vad fint ni har det och vad vacker bild på din dotter .kram

2013-05-16 @ 12:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: