super fin säng & Prickigt i uterummet

Idag ska jag visa lite fina bilder från en vän som lånat ut lite av
sina bilder till mig :)Då hon köpt en säng som hon målat och satt text på .
 
                                             Bilder lånade av en vän .
 
Här hemma har det inte hänt så mycket denna helg ,då jag jobbat hela .
Men hann och njuta en lite stund i uterummet när jag kom hem .
Där det har hänt lite nytt :) bordet har flyttat ut och även stolarna som jag
har haft inne hela vintern .Och sen hitta jag ett gammalt prickigt tyg till kuddar och stolarna .
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                   Foto Pysseliten


Kommentarer
Postat av: Jenny

Snyggt! Blir nästan såld på prickigt när jag ser dina fina bilder. :)

2013-03-24 @ 20:26:44
Postat av: Carola

Hej jättefint i ditt uterum, och kul id'e med björk stammen
Med vänlig hälsning, Carola
Www.tolisinredning.blogdpot.com

2013-03-24 @ 21:09:16
URL: http://tolisinredning.blogspot.com
Postat av: Tina

Wow! Cool omvandling av sängen!! Älskar sån här omvandling av gamla saker! :)

2013-03-25 @ 02:55:40
URL: http://timonhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: