StyleRoom -Bilder från en vän -Gb nya glassar

Ifredags när jag jobba blev jag uppringd av Fanny på Aftonbladet Härligt hemma :)
Som ska göra en artiket om StyleRoom .Jag börja lägga in bilder på den sidan
redan 2008 då jag verkligen gillar att pyssla och hoppas att kunna dela med mig .
Och när jag logga in på min facebook idag såg jag att styleRoom har lagt upp
mannens bokstäver :) Så vill ni ha tips på inredning missa inte StyleRoom .
 
 
 Det har ju sågas en del genom dom här 4 åren som jag har haft min blogg :)
Idag har jga även fått lånat ett par bilder av en vän :) Då dom har gjort så fint rum av en
balkong .Tyvärr har jag inga före bilder .Men kolla fönsterna,jag gillar dom skarp !
Och tapeten är super :)              Tack för lånet av bilder J .
 
 
                                                         Bilder lånade av en vän
 Något  annat kul som har hänt är att vi fått Gb nya glassar idag på jobbet :)
 
 
        Det blir att ta en smakprov imorgon efter jobbet och hoppas på att solen lyser då !
                                                
                                                             Foto Pysseliten
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag har smakat glassarna, supergoda. Killens pappa är försäljare och säljer dem så vi fick med oss ett lass hem för några veckor sedan. :)

2013-03-05 @ 16:26:06
URL: http://justkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: