Relax & TUSEN TACK till er alla som röstat i hus & hem

Alla som känner mig vet att jag sällan tar en Relax eller vilpaus ;) Då jag
oftas är igång med olika saker hela tiden hemma .
Men idag efter jobbet unna jag mig en stund i sängen med en tidning och
och en  kopp kaffe .
Jag vill så gärna sända lite blommor till er ALLA som röstat på mig i Hus & Hem tävling
där ni har röstat fram mig som nr 3 känner mig riktigt stolt.
Vann gjorde dom här bloggarna GRATTIS till er !!!!!!!!!!
 
 
Så här kommer ett gäng blommor .TILL ER .................kort från Canarias  som min dotter tagit .
Jag visste att inte chansen skulle vara så stor att jag vann ,eftersom jag oftas bloggar om saker
jag gör hemma .Och att jag skriver väldigt dåligt .......Men men fick en super ROLIGT samtal
förra måndagen hem från AFTONBLADET :))) Där dom berätta om att jag och en kollega ska få åka
till Malmö och se på Eurovision Song Contest 2013  .Och hur kul ska inte det bli jippi !!!!!!
Min blogg handlar ju oftas om saker jag gör hemma ,som tex dukningar mina ständiga byten hemma
i olika färger & pyssel .
Så kör på med lite gamla kort igen ............Då jag längtar så efter blommor ute ...
                                  
Det vore riktigt kul att läsa igen vilka som läser bloggen .Så skriv gärna
några rader. För ser att det är ganska många som är inne och tittar :)
 
                                      Foto Pysseliten
                                        
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!
Jag läser ofta din blogg och följer ditt pyssel. Har själv inspirerats till att sy "fusk rullgardinen" och lite annat. Sambon ska få fixa ett träd som lilla dottern ska ha som klädhängare! Tycker om att läsa om vad du gör eftersom jag gillar den naturliga och ärliga känsla som du förmedlar! :) Är långt ifrån en pyssel människa men ser många av dina saker och får aha-upplevelser, sånt man funderar på men inte tänkt att såhär kan man ju göra :) ser framemot härliga vårbilder! Vänliga hälsningar Caroline

2013-03-18 @ 18:56:17
Postat av: Jenny [delarilivet]

Så roligt! Ett stort grattis till dig! Och hoppas att ni får det riktigt kul på Mellon :).

2013-03-19 @ 10:59:48
URL: http://www.delarilivet.wordpress.com
Postat av: susanne hagström

Susanne.
Alltid lika kul, inspirerande och spännande att titta in hos dig :)

2013-03-19 @ 14:39:21
Postat av: nina erikslund

Hejsan! Hittade dej via hus & hem, har själv nyligen köpt hus och flyttat in med man och 3 barn. Gillar din blogg, ditt pyssel och dina ideer passar mej bra, hämtar inspiration och kommer kanske att sno en och annan idé bla era fina skydd framför radiatorerna i vardagsrummet, som för övrigt liknar vårt vardagsrum! Hälsningar från Åland!

2013-03-19 @ 15:30:04
Postat av: Anna N

Hej! Du förtjänar verkligen att vinna med en sådan bra och inspirerande blogg du har. Grattis!
Det var din blogg som fick mej att börja duka fint oftare, och allt det verkligen har stor betydelse med dukningen än att bara slänga fram lite tallrikar o s v.

Postat av: Johanna

Har själv tre barn, villa, trädgård och älskar pyssel. Gick in i den berömda väggen för snart ett år sen. Så det har inte blivit så mycket pyssel men mycket tack vare din inspirerande blogg så har jag ändå fått njuta av pyssel. Jag har även börjat duka fint till vardags också. Tack för en så bra blogg.

2013-03-20 @ 08:32:19
Postat av: Jessika

Stort grattis!
Detta är den mest prestigelösa och mysiga blogg jag vet, full av inspiration och hemmagjort fix!
Sug på den karamellen och känn dig STOLT!
kram

2013-03-20 @ 10:41:47
URL: http://www.inredautreda.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: