Nya utemöbler från Em möbler .

Igår åkte vi runt och titta på lite utemöbler ,och hitta denna lilla cafegrupp på
Em möbler till vår framsida av huset .
Stolarna är riktigt sköna då man kan gunga lite på dom :)
eftersom vi så sällan sitter där så räckte det med denna lilla grupp .
 
Även lite blommor har kommit på plats ute ,hoppas bara att det inte blir -10 inatt igen .
Även mina blommor från förra året har fått flyttat in i uterummet så håller tummarna
för att dom kommer igång att växa lite snart.
 
I går fick jag även en trevlig överraskning i brevlådan från Hus & Hem  :)
 
 
som jag genast bläddra igenom och läste till en kopp kaffe Ebbas goda muffins och jordgubbar .
Så nu är vårkänslorna på gång här hemma :)
                                                     Foto Pysseliten


Kommentarer
Postat av: Ebba

Så bra att tidningarna har kommit fram! Ser jättehärligt ut :)

2013-03-27 @ 15:15:06
URL: http://www.husohem.se/renoveringsbloggen
Postat av: Åse - Interiörguiden

Åh vad du har fixat och trixat, det är alltid så roligt att se vad du har hittat på!

2013-03-27 @ 19:00:50
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Helene

Underbart att kunna sitta i förmiddagssolen :-)

Tycker gott du kunde fått en prenumeration av en tidning, men härlig blandning av de du fick.

Jag har inte vågat köpa penséer än men till helgen ska jag till Lanthem o se till att få med mig lite hem :-)

Kram Helene

2013-03-28 @ 08:23:23
URL: http://ullevidsdal.blogspot.com
Postat av: Annika

Vad ttrevligt du har gjort det framför huset ,ser så inbjudande ut.
Den här vintern tycks aldrig ta slut, kallt och blåsigt har vi haft det länge nu men sätter man sig i lä så kan man njuta av solen. Förra året planterade jag mina vårkrukor sista veckan i februari. Ska köpa lite växter i dag och göra iordning framför huset.
Önskar dig en trevlig påsk.
Annika

2013-03-28 @ 10:06:16
Postat av: Jessika

Å så fint det blev! Supersnyggt i det där svartvita som jag gillar trots allt! Nu blev jag inspirerad att fixa i uterummet (utanför huset är det fortfarande några meter snö ;)
Ha en underbar påsk vännen
kram kram

2013-03-28 @ 18:09:58
URL: http://inredautreda.blogspot.se/
Postat av: Anna N

Åh vad fina möbler, bra ide att lägga päls i stolarna:)
Önskar ja också hade en uteplats, har inte ens en balkong.
Önskar dig en trevlig och glad påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: