Mattan från Rusta :)& Ebbas cupecakes

Nu så är den äntligen min :) har väntat enda sen i dec på den fina zig-zag mattan från Rusta .
Och priset var ju kanon 249:- Så imorgon ska det städas i tvättstugan sen från den flytta in där .
Jag har en hel del av Rustas mattor då jag gillar att ha plast i tvättstugan .Och dom är så lätta att
skura av när dom blir smutsiga :)
 
 
Idag har varit en sådan dag att jag hunnit med en hel del jobb, storhandlat ,lagat
3 olika middagar fikat i solen i uterummet där det idag var hela 22 då solen låg på :)
Så nu sitter jag med Ebbas goda Cupecakes och en kopp Relax te .
 
Jag måste även dela med mig av Bettans goda kålsoppa som blev en av middagarna :)
Stek lite vitkål i en stekpanna ,så den blir gyllenebrun .
Häll upp vatten och koka lägg i svartpepparkorn ,vitpepparkorn en buljongtärning .
Lägg kålen ,och rulla runda bollar av köttfärs och låt det koka en stund så att köttbullarna blir klara .
Mums så gott :.....................
 
När jag var och handla kunde jag inte hålla mig från att köpa lite nya blommor,då kommer min
städlust fram :) Så imorgon ska det bli städa av hemma .Man ser ju dammet så bra nu när solen tittar fram .
 
                                                          Foto Pysseliten
           
 


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh den mattan gillas, ska kiak efter den nsäta gång jag är inne på Rust. Du har som vanligt inderbara tips och trix som du generöst delar med dig av <3 Det gillas! KRAM

2013-03-06 @ 20:37:05
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: