Magnus Uggla på Börsen & dukningar från Åhlens

 
Igår var förbruka vi vår julklapp som vi köpte till oss båda :) Vi tåg tåget upp
till Stockholm och  checka in på Hotell Elite Plaza  med goda vänner .
Sen var det shopping tajm för oss tjejer :) Vi besökte Åhlens som är ett av
mina favvoställen .Där fanns en hel del fint att titta på .
Vi hitta även lite Uggle tema :) Vilket verkar vara populärt än .
 
 
Jag köpte med en present till  min dotter Ebba från Åhlens ;)
 
Efter att vi shoppat blev det att slappa på hotellet ett tag innan middagen .
Sen blev det till att gå till börsen och se min  IDOL UGGLA .
Hans nya Show bestod av väldigt mycket ny musik ,då det hade varit en fördel att
hört lite låtar innan . Men även gamla låtar spelades och hela börsen sjöng med :)
 
                Nu blir det Pizza här hemma efter en hård gårdag kväll .
 
                                            Foto Pysseliten
                               
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh är avis på dig! Älskar uggla med!
Själv ligger jag i influensa, helt färdig ochbtycker så synd om mig :(

2013-03-04 @ 17:50:57
URL: http://avantgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: