Längtan efter färg

 
Turkost, rosa ,och grönt är några färger som jag trivs med hemma  mellan allt det svart och vita .
Så här ett gäng gamla bilder .............Turkost
 
 
 
Så nu börjar suget efter mera färg hemma ,jag brukar mixa och matcha och blanda men det jag gillar
så att det blir ett mer personligt hem .
 
Rosa ........
Grönt .......
 
 
Jag brukar köra på med min egna stil .Och ibland kan det bli lite rörigt  med massor av
saker hemma .Men jag Trivs då :)Jag lägger inga större summor på saker utan gör om
saker jag hittar på loppisar och det jag har hemma ,med att måla om .
Så här såg den gamla brickan ut innan jag måla den grön .
Och ett tag var det orange :)
 
 
Och oftas finns ju många saker ute att plocka in .Inte just nu kanske men snart så kommer våren .
 
Eller varför inte bara spraya om ett par flaskor ,till våren blommor .
 
 
 
                                                                 Foto Pysseliten
                                                       
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag blir glad av all färg, hemma hos mig blir det ju lite så att jag får ösa på med färg i barnens rum, då jag har lite svårt för för mycket färg på andra ställen. Köpte mig en knallrosa tunika igår så lite färg har jag vågat mig på i alla fall :)
Ha en fin söndag
kram

2013-03-03 @ 10:45:33
URL: http://inredautreda.blogspot.se/
Postat av: Johanna - Mamma till Lilly, 1720gram kärlek

åh du har det så himla fint hemma :)

2013-03-05 @ 16:10:40
URL: http://johannaastenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: