Istället för påskägg & en liten gul prickig dukning hemma

 
Mina stora killar och deras sambon får inget påsk ägg av oss .
Men istället shoppa jag lite saker till dom som jag har fyllt ett par lådor från
Gekås med, lite kul eftersom  som  jag vet tjejrna gillar inredning lika mycket som mig  :)
 
Vimplen kommer från ELLOS ............ 
 
 
                                         Och bokstäverna har mannen sågat till mig :)
 
 
Nu ska här njutas då vi har lördag hemma ,då vi jobbat i  helgen så en liten pysseliten dukning
och mannens goda mat till kvällen :)
 
 
                                                            Foto Pysseliten


Kommentarer
Postat av: Jenny [delarilivet]

Oj en massa fina saker! Det blir dom säkert jätteglada för!
Ha en trevlig påsk!

2013-03-26 @ 11:53:34
URL: http://www.delarilivet.wordpress.com
Postat av: Doris Larsson

Hej. vilken snäll svärmor dom har. jätte fina saker :) GLAD PÅSK
Kram

2013-03-26 @ 16:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: