Härligt hemma

Idag plocka jag upp nya Härligt hemma i butiken :)
Jag hade tänk glutta igenom den på jobbet mellan kunderna men
hade fullt upp så hann bara svepa kaffet lite blixtis .
 
Men jag köpte med den hem så nu blir det att kvällsläsa den :)
Jag såg att den såg ut att innehålla sådat som jag gillar .
Hoppas på att få massor av inspration av den tidningen nu :)
Annars är det lung här hemma med att fixa hemma ,då jag jobbat en hel del igen .Men
nu är det ledigt i två dagar :) Så vi får se om det blir lite påskpyssel .
Det stora bordet mannen gjorde till mig har nu fått flyttat ut i iuterummet .
Och det gamla har fått flytta in . Och gardinen från Ellos har kommit upp i köket .
så det blev lite färgglatt  til påsk i allefall  .
Ljusstakarna hitta jag på Gekås .
 
Och nu är det så skönt i uterummet att dörren kan få vara öppen på dagarna :)
Och vissa ligger och vilar lite :) Så nu ska jag bara ha lite Härligt hemma :)
Så en nu önskar jag mina läsare en ......................
                                                               Foto Pysseliten


Kommentarer
Postat av: Liza

Åh, så fint du har! Kikar bara in för att önska dig en
Glad påsk också!
Kraaaaaaaam!
Liza

2013-03-30 @ 17:07:09
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Annika

Detsamma!! :)

2013-03-31 @ 01:01:19
URL: http://avantgirl.blogg.se
Postat av: Mia Hansson

Hade också tänkt att bara titta lite i "Härligt hemma" men blev fast. Gillar visst samma bilder som du OCH dina ugglor som jag hittar lite här och där i din blogg.
:) över din kommentar.
Hoppas påsken får avslutas med härligt hemma hos dig!

2013-03-31 @ 19:54:26
URL: http://baralillaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: