Att göra om saker som man har :)

Jag har gör ju ofta om saker jag har hemma ,när jag vill förnya det jag har .
Har ju skrivit om det en hel del på min blogg .
 
Som tex dom här små last pallarna som blev en stol till altan .
Och dom här stolarna från Ikea som fick en ny look ;)
Innan ...........
Efter med lite tyg och skumvadd ..........
Och vanliga papprör som jag målat och klippt i kontakpapper ..........
Små blomkrukor av badrumspill kakel .........
Ett litet bord av en kablevinda jag hitta på returåtervinningen .......Där mannen såga en rund
skiva av mdf till den .
Eller varför inte såga egna stegar av reglar ;)
eller gör som min vän bygg en egen soffa med förvaring .
 
Här har mannen byggt av ännu mera spillvirke .
Och varför inte klä ett par konservburkar med kontaktpapper .
Vedbänk av betong stenar .....
 
 
Jag hitta en supertrevlig blogg idag med massor av pyssel .Så titta in på underbara Clara
som har gjort så mycket fint som jag gilla :)
 
                                                    Foto Pysseliten


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en bra blogg , hur gör du dina egna kuddar med text på? Hur blir det så jämnt med bokstäverna ? / Sandra

2013-03-13 @ 17:38:22
Postat av: M

Tack för en jättebra blogg! !
Undrar om du har svar på hur det blir om man tar bort kontakt papper från tex en garderobs dörr?? Med märken etc.
Kan man göra de och går de att få bort allt?

2013-03-13 @ 21:53:17
Postat av: Carolina

Vilken härlig blogg du har! Många bra idéer :)
Kram carolina

2013-03-16 @ 10:59:02
URL: http://alvitiskapar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: