Fint påskpyssel hos sonen :)

 
Jag blir så glad av att mina söners sambon gärna delar med sig av
sina bilder :) Den här bilden är tagen hemma hos lilla sonen då hans
sambo redan är igång och påskpysslar :)
 
 
 
Det blev så fint på den nya skänken i deras vardagsrum och till den nya tapeten från Photowall .
Verkligen kul att dom delar med sig till sin svärmor :)))

Stora sonen går i byggtankar  nu i vår / sommar ska det byggas en inglasad altan .

Så igår när jag kolla posten hemma så såg jag att vår altan forfaradne är med hos

Skånska byggvaror, kul :) Vi Köpte ju våra dörrar där för 3 år sen och är fortfarnade

super nöjda med dom .Då dom inte heller kosta oss en förmögenhet ,då man gärna

vill göra andra saker än att bara lägga pengarna på huset .Som tex en  Ullareds resa som snart är på G igen :)

Och eftersom mannen hemma gör allt jobb själv så spar vi en hel del .
Så nu  är det helt underbart där ute, då vi redan kan sitta och fika när solen är framme och värmer .
I Tisdags när jag kom hem var det uppe i 22 gr på stolpen där solen låg på :)
Och då njuter man igen efter att ha fått en vecka av sol på Canarias nyligen .
 
Här ett par  gamla bilder från altan  innan vi glasa in.
 
På denna bild är nya fönster uppe även dom kommer från Skånska byggvaror .
 
Nymålat tak sen byggde vi ut taket ca en halvmeter .Då det annars
skulle ha blivit så trångt mellan pelarn .

 Måla igen eftersom det var brunt innan .

 Sen börjar det roligaste av allt att piffa inne på altan :)

 
Där ni kommer få se mera flera flera gånger till om ni orkar kolla in på min blogg .
                                      Foto Pysseliten


Kommentarer
Postat av: sandra

fint =)

2013-03-07 @ 19:31:56
URL: http://sajohansson.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så fint din sonhustru har det, kul att hon delar med sig :-D Å även här blev det fönster å inglasning fråns skånska byggvaror å vi är så nöjda :-D KRAM

2013-03-07 @ 21:53:09
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Doris Larsson

Så fint dom har det. Och altanen är jätte fin hos er.
Kul med Gekås igen :-D ja var där igår ganska lugnt med folk.
Trevligt helg. Kram

2013-03-08 @ 08:24:32
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jo barnen hr det bra å att längta är ju bra, då uppskattar man trollen ännu mer då de komemr hem <3 Hoppas solen lyser på dig och att du får en fin fredag, får nog ta å kika i ellos jag med är sugen på en ny lampa jag sett där... KRAM

2013-03-08 @ 10:02:40
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Anna nilsson

Hej vill bara tipsa dig om något som är snyggt att ta in såhär någon vecka innan påsk, nämligen forsythia. Kolla gärna min blogg. Tack för en bra blogg och inspiration


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: