Färgade ägg pyssel & vem är jag ;)

Idag var det meningen att att vi skulle åkt till Ullared .Men vädret satte stopp .
Men vi hade ju turen att Buss Åke tar oss till Gekås imorgon ;)
 
Så eftersom jag hade tagit en ledigt dag  så blev det hemma pyssel
i det trista vädret ,det var ju ett tag sen jag pyssla hemma .
 
Jag fick inspration inne på bloggen Isa Rusta upp som jag blev
så sugen på att testa :)
 
 
Läs hur man gör inne på Bloggen  Isa Rusta upp ...............
 
Sen fick jag ett ryck och bytte tyg på strykbrädan igen då det gamla
börja se trist ut .
Kul att några av er har varit inne och skrivit lite om vilka som läser min blogg :)
Blir glad av att läsa ............;)
 
Jag har ju tidigare skrivit lite om mig själv .
Snart 49 år tre barn en son på 28 och en på snart 23 år
och vår sladdis Ebba snart 15 år & Mannen 49 år .
Snart även farmor ;) Då längtan är stor eftersom det är första barnbarnet .
Jobbar nästan heltid på Shell där jag jobbat nästan hela livet ,då
jag vekligen gillar att prata med mina kunder och ge dom en bra service  ;)
Älskar även att resa  pyssla, duka& byta färger hemma .
Tycker även att det är kul att kunna få dela med mig av allt på min
blogg .Men har svårt att få till texterna bra .Men många
av er vekar ju inte tycka det är problem utan förstår endå vad jag menar
om inte får ni fråga på ;)Och hur ser jag ut just nu .då ............ denna
bild är ju ca 3 veckor så  brännan är snart borta :(
 
Jag försöker även att titta in på många  bloggar då tiden finns .
Och tycker det är så kul att se hur många bor pysslar stylar och fixar
i sina hem .Har fått så mycket inspration på många bloggar genom mina år .
 
Såg att jag bloggat hela 4 år redan ..............Oj vad tiden går när man har kul .
 
                                      Foto Pysseliten
 
 
 
 Nu blir det sängen för imorgon blir det tidigt upp för dom 60 milen till Gekås :)
 Jag är ju nästan stammis där snart ;) Men vad gör man inte för en vän som vill
 ha mig med .Och som är så snäll att jag får ta lite bilder hos henne lite då och då .
 
 
 
 
     
                                                          Foto Pysseliten
                        
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så fina vårplanteringar du visar! Blir sugen på att göra egna men ännu är det för tidigt, så får vänta någon månad... Å så FIN du är! <3 Tänk att du bloggat å spridit inspiration i snart fyra år, det tackar vi får! Ska nog testa tpset att färga äggen, tror luran skulle gilal det ;-D Å på tal om barn, när exakt förväntas du bli farmor? Förstår du längtar! Ha nu en härlig dag i ullared vännen! KRAM KRAM

2013-03-20 @ 21:09:29
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Jenny [delarilivet]

Tack för tipset med att byta tyg på strykbrädan! Det måste jag absolut testa, då blir kanske lite roligare att stryka.

2013-03-21 @ 11:34:56
URL: http://www.delarilivet.wordpress.com
Postat av: Anna i gbg...

Hej!

Har följt din blogg ett bra tag- tycker det är kul att se vad du gör och imponeras av att du orkar byta och pyssla så mycket som du gör och undrar ibland om det blir ett tvång snarare än bara lustfyllt, för att du måste ha saker att uppdatera bloggen med? Skulle du göra allt detta även utan bloggen? :-)

Sen måste jag bara säga en sak... du säger ofta att du tycker du skriver så dåligt och att du inte kan osv. Du kan visst!! Jag är en språkpolis och stör mig grymt mycket på folk som inte kan skriva och stava och som använder sms-språk och förkortningar i skrift, men jag tänker aldrig på att du skulle vara dålig på att uttrycka dig och skriva. Jag vet inte vem som inbillat dig att du inte kan skriva, för det kan du visst!!! Du är alldeles för hård mot dig själv och jag tror det är nåt du fått för dig bara. Alla kan stava fel ibland eller skriva lite "talspråkligt" utan att det är fel eller konstigt. Bloggen är din och sättet du uttrycker dig på är ditt och gör bara bloggen mer personlig och trevlig, så jag tycker du ska släppa det där komplexet att du inte skulle kunna skriva- för det kan du och gör du hela tiden!! :-) :-)

Fortsätt i samma anda, ändra ingenting! :-)

Anna från gbg...

2013-03-21 @ 12:43:18
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Vad läckert, har aldrig tänkt på att man kan färga själva ägget och inte bara skalet.

2013-03-22 @ 00:15:14
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

TACK TACK TACK snälla du för din omtanke - barnen blev så glada över paketen!!!! <3

2013-03-22 @ 10:23:52
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Hannah

Kul o fina PÅSKPYSSEL/arrangemang!! Måste prova m äggen!!
//H

2013-03-24 @ 11:00:30
URL: http://hannahoco.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: