En del favoriter hemma & vasar

Jag har en hel del favoriter hemma som jag är glad för :)
Dom här är en favvo för mig då dom även har ägs av min gammelmormor .
Och dom här tallrikarna jag fick av pappa när jag fyllde 25 .
Och dom här gamla stolarna som jag tänk slänga ,men istället gjorde mannen om dom
Och vasar som jag oftas hittar på loppisar ,denna har jag sprayat svart då den var glas innan .
vasar är alltid kul att hitta nya :) Så hitta ett gäng bilder på vasar hemma från mig .
 
 
 
Oj då det var visste inte ens att jag ägde så många :) Har ni många vasar som ni fyller ?
 
                                                              Foto Pysseliten


Kommentarer
Postat av: Jessika

Så mycket färgglada installationer!
Nu vaknade jag på riktigt!
Tack för inspirationen, som vanligt, och ha en bra dag!

2013-03-20 @ 10:40:11
URL: http://www.inredautreda.blogspot.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilka härliga bilder, ska in å rösta! Glömde ju att gratta till vinnsten, så skoj att få se mellon!!! Det är du väl värd vännen <3
Så du säger påskharen är ute å skuttar, låter spännande, då får barnen hålla utkik :-D KRAAAM

2013-03-21 @ 08:28:29
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Har nu varit inne å röstar på dig å ser att du leder :-D Men kunde inte låta bli att själv ladda upp en bild på vårt isfiske då bogge fick fisk, vår för oss i norr, men enda bilden med snö så jag har nog ingen chans ;-P Hoppas det är ok att jag också hakar på! KRAAAM

2013-03-21 @ 08:53:53
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Anna N

Fint det blev med forsythian tillsammans med tulpanerna. Själv försöker jag fixa det sista påsk piffet, men har blivit av med en kruka..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: