Ännu en gardin från Ellos & dynlådan

 
Jag har ju inte shoppat slut mitt presentkort än som jag vann på Elllos
i julas .Men jag betar av lite då och då ,denna gång blev det en ny hissgardin.
Jag fick fel mått i måndags men igår dök den rätta upp :)
 
Innan var sovrummet ganska grått och trist ..................
Så innan den rätta kom upp så blev det en mellandag med grönt ;)
Väntar på lite kuddfodral, även dom från Ellos då dom dyker upp i april .
Rullgardinen har jag tryckt själv. Kul och enkelt :)
  Och så den nya med lite mera färger ...............
Suget efter att få en ny fond har börjat igen ;))) Måste bara få mannen att tycka det med :)
Skulle vilja ha denna svarta trävägg istället för fonden som har suttit en massa år .
              bilder lånade från nätet .
 
Vi måla ju huset med svart i sommaras .Så en svart fond skulle bli fint tror jag ?
Då det även byttes panel och jag sydde om  markiser till hela framsidan .
Så nu börjar jag som alla att längta till vår ute .........och att få plocka fram dynor till utestolarna
som ligger i dynlådan mannen bygg .
 
                                                           Foto Pysseliten
 


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag är supernöjd med vår svarta lite annorlunda trävägg i sovrummet. Det kommer bli så fint hos er :)

2013-03-15 @ 21:10:57
URL: http://www.stylinghouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: