Min egna räk / broccoli paj

 
Idag när jag kom hem från jobbet fixa jag ihop en paj :)
3 dl vetemjöl
75 gr margarin
3 msk vatten
2 dl ost riven
 
Smulas ihop och låt vila 1 timme .
 
Jag  blanda jag ihop lite kokt broccoli ,räkor dill, purjolök  2 kokta ägg 1 dl grönsaksbuljong .
Sen vispa jag  3 ägg 2 dl mjölk salt peppar och blanda ihop till en massa .
In i ugnen ca 25 min på 200gr
 
Mumsig kvällsmat :) Och kul att bjuda på när en vän titta förbi .
 
 
Då vi satt och bara bubbla gamla minnen från vår uppväxt :)
 
Sen blev det en promenad på 1 timme i -15 Och lite pulka åkning ;)Än är vi inte för gamla för det ;)
 
                                                       SE UPP I BACKEN !
 
Idag hade jag även fått en mail hem från Johanna  på bloggen Johanna.B
Johannas brickor är så otroligt fina ,och se på denna fina bild som är hennes
som jag lånat och hoppas att det gick bra .
 
Titta in i hennes webbshop HÄR
 
Och sen fick jag ett annat inlägg på bloggen från Millansvardag som hade fått sin man
att göra lampor av blomkrukor som jag blogga om häromdagen ,så kul att se :)
 
                                                Bild LÅNAD
 
Så missa inte Millansvardag HÄR  
 
 
Min egna lampa .............
 
                                                        


Kommentarer
Postat av: ejp

Hej igen och tack för en trevlig Efm. Nu blir jag sugen och åka till ikea och shoppa blommkrukor dom var häftiga vi hörs.

2013-01-24 @ 21:22:06
Postat av: Camilla

Hihi.. Tack!

2013-01-24 @ 21:34:28
URL: http://camillos.blogg.se
Postat av: Johanna.B

Hej hej!

Självklart går det bra att låna bilderna, det glädjer mig att du tycker om dom! :)

Trevlig helg!

Kram
/Johanna

2013-01-25 @ 10:59:51
URL: http://https://johannab.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: