Nytt hos Ebba

Även lite nytt från Ellos I ebbas rum har kommit upp .
Jag är inte 100 nöjd med garinderna från Ellos då dom inte var raka i tyget ;(
 
Men jag hade ju turen att vinna 3000:- där inne i julas så då känns
det ju inte så deppig .
 
 
 
Här sitter den lilla Ebbis och skruvar ner det svarta trädet som hon
inte längre ville ha i sitt rum .
Och sen har hon städat :) Hon är minst lika ivrig som mig att få byta färg i rummet .
Trädet har nu fått flytta hem till sonen då det kommer att sitta i babyrummet .
 
 
Och Baby rummet börjar bli mera och mera klart :) Krokar till stegen har inhandlas på Mio
 
Och som vanligt tjatar jag på med att ni kan rösta inne på Hus & Hem Se här
 
 
                                                      Foto Pysseliten
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Liza

Oj, så fina färger! Gillar din blogg och läser regelbundet, määään är jättedålig på att kommentera. Så nu gör jag det!! Jag sätter alltid en träpinne nertill på gardinkappan också - då hänger de snyggar.
Tack för en fin och inspirerande blogg!
Kraaaaaaaaaaaaaam
Liza

2013-02-25 @ 18:48:45
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Helene

Såg att du låg trea nu och kan gå om om fler röstar. Jag länkar på FB igen :-)

Kram Helene

2013-02-26 @ 07:19:03
URL: http://ullevidsdal.blogspot.com
Postat av: Jessika

Så fint Ebba har det, som vanligt. Klart jag lägger en röst på dig, så roligt det vore om du fick bli lite "kändis" :)
Ha det fint!

2013-02-27 @ 19:59:57
URL: http://www.inredautreda.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: