Klätt om en fåtölj

Jag har en vän som har varit superduktig :) Då hon har målat om både tak och väggar under
några veckor nu i deras lilla datarum lovar bilder en dag :)
 
Hon har just skickat mig en bild på en fåtölj hon klätt om .
Tyget kosta henne 120:- på AH:s -GROUP i Finspång .
Tänk vad man kan förnya med färg och lite tid :)
En annan vän skicka mig dom här bilderna före och efter .
 
Jag brukar ju inte slänga saker man kan göra om det mesta med färg och tyg eller tapter  .
 Här en gammal billy bokhylla jag fixa för längesen .
                                          
                                                 Foto Pysseliten


Kommentarer
Postat av: Julia - inredning & sött

Fint! Har precis själv klätt om en fåtölj fast en som är lite mer som en stol :-) tänk vilket lyft lite tyg kan göra!

2013-02-26 @ 23:13:26
URL: http://www.juliasinspiration.blogg.se
Postat av: Annika

Bordet var verkligen helt annorlunda!

2013-02-27 @ 12:14:59
URL: http://avantgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: