Ikea besök & Änglavakt

 
Igår kväll efter jobbet blev det en tur till Ikea ,då lilla sonen & hans sambo
skulle handla en skänk . Jag kom hem med lite små saker sevetter :)
Som ikväll kommer till andvändning då svärmor & svärfar  och stora barnen kommer hem
till oss på varm smörgåstårta .
Jag hitta lite rea tallrikar i papp för en 5:- perfekt då slipper vi diska :)
Ikea i Linköping hade redan plockat upp våren i varuhuset .Så knäppte ett par kort med moblien .
 
 
Det vekar som organge / aprikost kommer bli en hitfärg i sommar .
 
När vi åkte hem från Ikea ringde sonen då vi låg före på E4:an och sa att han blev påkörd på motor
vägen då en bil körde in om och rakt in i sidan med sitt däck . Då dom hade ÄNGLAVKT att han orka
hålla kvar bilen på vägen då det gick i 110 så törs inte tänka på vad som hade hänt dom ,om dom
hade kört av vägen . Föraren i den andra bilden då det var hans fel, visste inte hur han kunde ha kört in då
han antaligen somna till eller ??? som tur var sluta det  endast med en bilskada .Men ungdomarna
var rejält skakiga . Nu är det dags att rusa till jobbet ha en bra dag .
 
                                                    Foto Pysseliten
 
                                            
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Helene

Fy sjutton! Inte kul med virrpannor i trafiken!

Det är mardrömmen när barna är ute och åker att de ska råka ut för en sån :-(

Skönt att det gick bra!
Krama dem lite extra när ni ses nästa gång :-)

Kram Helene

2013-02-19 @ 11:20:22
URL: http://ullevidsdal.blogspot.com
Postat av: Ewa

fy så otäckt ,tur att det gick bra för ungarna på vägen
Ha en riktigt skön semester

2013-02-20 @ 07:00:34
URL: http://ewasgalleriochhem.blogspot.com
Postat av: Jessika

Fy bubblan, vilken mardröm. Jag får alltid en smärre hjärtinfarkt varje gång jag hör om allvarliga bilolyckor, och innan jag ens vet var den skett måste jag ringa barnen...
SKÖNT att det gick under omständigheterna väl.
Sköt om er, kram!

2013-02-20 @ 10:41:07
URL: http://www.inredautreda.blogspot.se/
Postat av: Annika

Usch vad hemskt!! Sån tur att det inte blev värre!

2013-02-22 @ 09:16:50
URL: http://avantgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: