Home

 
Ja nu är jag hemma igen :) Efter en super vecka nere på Cran canarias i Playa del ingels .
Vi bodde på ett hotell som heter Tamarauga som vi boka via Ving .
Der var liet stryl förra veckan inna vi fick veta om vi skulle komma iväg
då planet vi skulle åka med hade ekonomiska  svårigheter .Men det ornda sig så
fick fick flyga med ett Tjekisktplan .
 
Nere på Playa del ingles var det verkligen super rörelselse denna vacka då vi var .
Då det var kanelval och massor av uppträdande varje kväll :) Det kommer lite bilder då jag tömt
min kamera .Poolen på vårt Hotell var uppvämt till 27-28 gr så helt Ljuvligt att bara simma .
Vi bodde högts upp med en utsikt över lite hav.
Det är ca 500 m till havet från detta hotell ganska lagom att gå .
 
 
 
 
När jag kom hem så såg jag att  jag fått en hel del röster inne på Hus & Hem
kul ;)))
och tack för att ni röstar .Nu är det två dagar kavr att rösta och jag hoppas att Juryn inne på
Hus & Hem röstar på bloggen Dahlarna som nr 1 för hon är värd att vinna med sin
finna blogg Dahlarna .Det var hon som lärde mig att komma igång att blogga :)
 
Rösta gärna Här ................ Pysseliten
Nu måste jag rusa lovar att läsa ifatt lite bloggar, när jag jobbat färdigt ha en bra dag !!!
                                                    
                                                         Foto Pysseliten


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fina bilder. vill ha vår och sommar nu.

2013-03-01 @ 10:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: