Gör dina egna kuddar

Att göra egna kuddar är ett enkelt sätt att förnya .Oftas köper jag stuvbitar på Ikea .
Eller färdiga enkla vita på Jysk .
 
Sen är det bara att ha lite fantasi  & ork ........................men det är kul att ge bort till vänner
som en present .
 
Enga mallar är inte alls svårt att göra ,jag skiver ut mina på datan sen
klipper ut .Färg köper jag på Panduro .
Det finns även att köpa bokstäver för tryck .Och dom kan man ju ha livet ut :)
 
 
Här några gamla mys kuddar som jag gjort till mina grabbar :)
 
ps vet att dom har varit med en hel del gånger på min blogg ,men ibland är det svårt att
hitta inlägg till bloggen så då tar man vad man har :) 
 
Man kan ju även göra kuddar av handdukar .Det är ett billigt sätt  istället för att köpa dyra .
 Och en av mina senaste jag gjortde hemma är den ,då det går att beställa dom fina
handdukarna inne på Texliboden se HÄR
 
                                          
         Hoppas att någon bild var ny att se .............Och det skulle vara så kul om ni vill
vara med och rösta på mig blogg inne på HUS & HEM  just nu  se Här Pysseliten är jag :)
 
                                                           Foto Pysseliten
 
 


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vet du vart det finns tryckbokstäver som är lika stora som dom du har??På Panduro finns bara modell mindre...

2013-02-22 @ 17:02:01
Postat av: Alexandra - Pysselmaniker

Vad fint! Smart att skriva ut på datorn och sedan klippa ut till egen mall. Fina kuddar är verkligen ett enkelt sätt att ge ett rum en extra piff :)

2013-02-23 @ 07:17:20
URL: http://pysselmani.se
Postat av: Jessika

Oj s mycket fina kuddar!
Hockeykuddarna var riktigt roliga och söta!
Ha en fin lördag,
kram!

2013-02-23 @ 11:23:24
URL: http://inredautreda.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: