Bättre sent än aldrig :) & chokladglas

Ibörjan av dec var jag med i ännu en tävling inne på bloggen Snusans inredníng  
och vann 3 st pappljuslyktor .
Dom skulle ha kommit innan jul ,men det blev lite strul med postgången .
Men idag låg dom ÄNTLIGEN i min brevlåda när jag kom hem från ´jobbet :)
 
Så dom passa perfekt till kvällens lilla dukning hemma
Tur jag inte valde God-jul  Lyktorna ;))
 
Men som lite plåster på såret skicka Anna ett extra paket :)
Tack snälla för det ,dom kommer att användas flitigt hemma .
Något som är väldigt viktigt är att aldrig lämna levade ljus obevakade !
 
Här inne finner ni dom söta små lyktorna i papp .
 
Det finns en hel del fint inne på form-re-form som jag skulle kunna tänka mig :)
Vi får väl se om det blir bröllop någon gång det blir iallefall dop
i sommar :)
                       Bilder Lånade från form-re-form
Nu ska här fixas mat och sen blir det att testa Gekås glasen i choklad .
,                                                               Ha en bra helg !
                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: