superfynd - vårbukett -ny blogg hittad

Idag var vi inne i staden då jag hämta mitt nya pass .Resa igen på G :)
Passa även på att besöka Blomsterhuset där jag köpte en vår bukett till en vän :)
Och hann en snabb sväng förbi Netto då jag letar efter en  blomsteghylla somjag  fått tips
om att dom kunde ha . Men hitta igen just ,ev skulle dom få in senare i vår :)
Men hitta en kruka för hela  8:- sista ex tyvärr .
 
Visst är den vacker ? Skulle vilja ha den själv :)) Men som sagt den är till en vän .
 
Ikväll när jag jobba snabb glutta jag i Leva & bo och hitta en ny bloggare som visa sitt hem
och jag blev så Kär i hennes stolar :) Kolla så färgglatt HÄR   så missa inte hennes hem
som är så fint så :)
                                                        Bilder Lånade av Beatas se Här
 


Kommentarer
Postat av: Doris Larsson

fina blommor :) kul med resa igen, Vi ska till Gran Canaria i sommar man behöver lite sol ;) Kram

2013-04-04 @ 14:15:47
Postat av: Jenny [delarilivet]

Så skönt att ha en resa inplanerad!
Lampan som hon har ovanför köksbordet har vi med, jag älskar verkligen den. Fast hos oss så sitter den i trappan.

2013-04-04 @ 15:10:37
URL: http://www.delarilivet.wordpress.com
Postat av: Jessika

Så härligt med inplanerad resa, det gör gott för själen att
ha något att se fram emot och få miljöombyte!
Så fin kruka, förstår de tog slut fort!
kram

2013-04-06 @ 14:41:43
URL: http://inredautreda.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: