Nille & dukning hos en vän :)

Igår kväll var jag på tjej middag hos en vän .
Så himla kul att träffa gamla vänner och bara få tjattra på .
Vi blev bjuda på en trerätters där vi starta med en förätt på vännens
balkong i solen :)
Och igår fick jag chansen att se den lilla kryddhyllan från Rusta live hos vännen .
Vi möttes även av en härlig dukning med servetter och fuskblommor från butiken Nille som
ligger i Norrköping :)
 
 
Jag har själv aldrig varit där men såg genast att det var en butik för mig
som gillar att duka ofta hemma :)
 
Och jag och min vän fick med oss varsitt paket hem från vår vän ,som hade lagat en super
god middag till oss och efterätt .Tack snälla L& M för en trevlig kväll !!
Så ikväll kan det bli en pysselitendukning här hemma ,då jag har en ledig fredag .
Så nu ska har njutas lite efter en timmes promenad och fredagsstädningen som redan är klar :)
                                                         Ha en bra fredag !
                                                                
                                                             Foto Pysseliten
 
                                                                  


Kommentarer
Postat av: Jessika

Så mysigt med tjejträff, och det ser underbart varmt och soligt ut i hennes uterum. Fin krydd/växthylla, vi funderar på att bygga en egen variant så all inspiration är välkommen.
Önskar dig en underbar lördag, kramar i massor

2013-04-06 @ 14:40:06
URL: http://inredautreda.blogspot.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Har aldrig hört tals om Nilel förut, men verkar vara en intressant butik, och sannerligen nått för dig ;-D KRAM

2013-04-07 @ 19:29:42
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: