Godismässa i Jönköping

Hej på er ! Då var man hemma igen efter ett par dagar i Jönköping
där jag och en kollega har fått massor av inspration,
 godis  och träffat många härliga kollegor
från resten av landet :)
 
Vi har  fått lyssnat på så många kändisar :) och ätit gott .
 
Kvällen bjöd på schalger med Magnus Carlsson och Jessica Andersson. Och kvällens värd var
Adam Alsing .
En roligt kväll med tre timmar sömn på natten till att gå upp till nästa föreläsning
som Johan Renborg stod för .
Sen gärnet till mässan för att prova nya saker .
Här är Spendrups nya loka smaker till sommarn .........
Där jag även tiggde till mig en fin bricka med mig hem :)
 
Det var många tävlingar och en av dom gick ut på att rösta på årets monter där Cloetta vann :)
 
 Även jag hade tur att vinna:)   en skål från Cloetta som jag fyllde med en hel del godis från många
trevliga och glada säljare :)
 
Även ett par muggar lyckades jag vinna hos Anthon berg.Så nu blir det kaffe och en god delicato bit
innan jobbet ha en bra dag !
   
                                                      Foto Pysseliten
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jenny [delarilivet]

Låter kul med godismässa! Jag har smakat både choklad och jordgubbssmakerna och de är ju fantastiskt goda!

2013-04-16 @ 11:45:18
URL: http://www.delarilivet.wordpress.com
Postat av: ingela cronholm

mums, jag vill oxå gå på godismässa!!!! Älskar att gå på mässor med inspiration och gratissaker,hihi......

2013-04-16 @ 13:57:27
URL: http://www.ingelacronholm.blogspot.com
Postat av: Alexandra - Pysselmaniker

Godismässa, låter farligt ;) Mässor är verkligen väldigt roligt. Tycker om att översköljas av inspiration :D

2013-04-17 @ 08:16:54
URL: http://pysselmani.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: