Form Selection ny Inredningbutik i Norrköping

 
 
Igår hitta jag till en ny INREDNINGSBUTIK i Norrköping :)
Och eftersom jag städigt vill förnya hemma med en billigt peng så är
den butiken perfekt för mig som gillar inredning :)
Butiken ligger ute på Ingelstad området vid Lekhuset ,granne till Flugger färg .
Hitta ingen hemsidan ................ Men knäppte lite bilder med mobilen :)
 
 
 
 

Och dom här fina lyktorna som är flamsäkra hitta man just nu för 29:-  ordpris 199:-
så ett super FYND .Ångra bara att jag inte köpte en i varje färg ;)
Men jag kom hem med 3 st i rosa som kommer bli nya färgen i uterummet snart hemma .
 
Även flitarna är ett fynd som jag fick av min svärdotter ;) Dom finns på Jysk i Finspång för hela 5:-st
perfekt till altan i sommar .
 
Så missa inte Form Selection som öppna på Järngatan 21 på Ingelstad .Om nill vill
shoppa inredning till bra priser :) Och träffa trevlig personal .
 
               
                                                 Foto Pysseliten
 
              
 
 


Kommentarer
Postat av: ejp

Hej Eva jag var där i torsdags köpte 2 st resväskor men var så stressad han inte gå runt och titta får bli en annan dag. Är du frisk nu.

2013-04-27 @ 09:33:18
Postat av: Helene

Grattis!

Nu är vinnaren utsedd i Remake Ikea tävlingen och det blev du som vann :-)

Är du snäll o meddelar mig din adress så kommer en bok skickas till dig!

Kram Helene

2013-04-27 @ 21:39:07
URL: http://ullevidsdal.blogspot.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh vilken toppen butik, är ju hur kul som hellst då man kan unna sig nytt för billig peng å byta färg/tema hemma!

Grönt har vi inte ännu, snö på gräsmattan och gult gräs, skogsbilderna ljuger lite då det är skogsgrönt bärris som lyser upp, men då vi var ett par mil bort så var det iaf snöfritt.... längtar till värme och grönska, men då kommer myggen å då klagar man väl över den istället ;-P KRAMAR!!!!!

2013-05-02 @ 08:04:35
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Erik

Kan man köpa Wallstars posters hos er? Mvh Erik

2016-03-26 @ 23:22:08
URL: http://www.wallstars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: