För festdukning med papptallrikar .

För någon vecka sen var mina kollegor på jobbet hemma hos mig på lite förfest
innan hela gänget åkte och såg Kalle Baah .
 
En av mina kollegor hade fixat mat till oss alla och jag stod för en lätt
efterätt till oss  .
 
Och tur nog var det toppen väder så vi kunde sitta ute i vårt uterum .
Där det dukades upp med papperstallrikar .
 
Och på lördag är det dags igen för ett gäng vänner som kommer på förfest ........
Härligt med vår / sommar igen att man kan börja träffas mera med alla vännerna :)
 
                                          Foto Pysseliten
 


Kommentarer
Postat av: Jessika

Det är ju ett smart sätt att förnya dukningen med engångstallrikar/muggar, på just Lagerhaus tycker jag de har jättemycket sånt och jag har alltid funderat över när hur var jag ska använda dem...såklart när man vill duka lite fint plus att man slipper disken :) Är inne på grönt nu så den gröna dukningen föll mig i smaken :)
ha en bra dag
kram

2013-04-18 @ 08:19:04
URL: http://www.inredautreda.blogspot.se/
Postat av: Anna N

Åh ser härligt ut i ert fina uterum, något ja drömmer om att ha i framtiden. Ja använder alltid engångstallrikar mm när ja har fest mest p g a att slippa disk då ja har psoriasis plus är ju bekvämt.

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas ni får en trevlgi förfest, å att vi får en glimt av dagens dukning senare... KRAM

2013-04-20 @ 11:11:40
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: