Gekås kappan uppe i datarummet

Förra veckan när jag var på Gekås köpte jag en ny rullkappa och lampskärm .
Så nu har det rosa plockas bort från datarummet och den lite mer höstiga gardinen
har kommit upp .Och lite av svarta saker har fått flytta in i rummet som jag  tidigare
har haft i vardagsrummet.Många frågar vart jag förvara allt ,men mycket av det jag
har i andra rum flyttar jag runt på mellan rummen .Ett enklet sätt att förnya ett rum ,
och framförallt billigt ;)Men lite nytt måste man kosta på sig mellan varven och då
är ju Gekås ett bra shoppingställe .Och snart är det dax igen att åka dit med Shellkollegorna :)
 
Ser att sladdarna måste fixas ,det ser så trist ut när dom syns så väl ;(
Så nu är allt rosa borta :)
 



Jag har även hunnit med att fixa storaummet till höst idag .
Men dom bliderna spar jag på .
 
Nu ska det bli lite fika innan jobbet ,då Ebba baka kladdkaka igår .
 
                                                             Foto Pysseliten
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Monika

HeJ! Älskar din blogg man blir så glad av den och får massa nya ideer :) Undrar var tidningstället i form av ett M kommer ifrån?

Mvh Monika

Svar: Svar till Monika : M bokstaven är hemma gjord ;) men vet att det finns att köpa ett sådant tidingställ.
Pysseliten

2012-09-07 @ 11:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: