Kubb med glada färger

Först måste jag säga hej till alla nya läsare som kommentarer
kul att ni hitta hit . Jag får en hel del frågor försöker svara på alla när tiden finns .

Ibland får jag frågor men ingen mail att svara på lite trist . Jag såg att någon som
hette Anneli fråga om poolen .Det är en helt vanligt blå från Ica maxi .Men vi har valt att
bygga in den .Tömmer den inte helt på vintern utan låter den va  uppe .Sen får det kloreras
en hel del på våren för att få den ren + att dammsuga .











Nu till dagens inlägg då jag i helgen måla vårat tråkiga kubb i GLADA FÄRGER .


Innan.............




Efter ...................








Det vart genast roligare att spela med det :)



Och dottern Ebba måla ögon på kungen :)




                                                Foto Pysseliten





Kommentarer
Postat av: Emma

Så smart att göra en pool på det sättet, både billigare och smidigare kan jag tänka mig :) Och kubbspelet blev ju helt underbart!! :)

2012-05-30 @ 21:32:04
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: Ellen Pettersson

Hejsan får jag tipsa om min tävling?

Du kan vinna en JET SET klocka värd 998:-

Dessutom lottas det ut massor av presentkort från UR & PENN.



Kom direkt till tävlingen via länken. Eller gå in på min blogg www.alltomellen.blogg.se



http://alltomellen.blogg.se/2012/may/finalvecka.html



Jag hoppas hoppas hoppas du vill vara med och att vi båda vinner :)

Kram Ellen

2012-05-31 @ 21:30:18
URL: http://alltomellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: