Hemma hos stora sonen

Nu börjar vi se ett slut på renoveringen hos stora sonen som pågått
ett par månader .


Där har det rivits en hel del .



Och byggts både nya väggar tak och golv .



Men nu börjar det nya köket ta form :)



Och även hemma hos dom har en trävägg kommit upp .



Och L hat köpte ett nytt fint bord från em möbler :) Jag har ju själv det bordet hemma och
är super nöjd med det .

Och medans mannen och sonen har borrat så har jag slappat vid datorn och kollat
lite bloggar .





Och på tal om bloggar så hälsar jag systeråsa välkommen
till blogg världen då hon har fixat en egen blogg KUL !!

Här kan ni läsa mera om hennesblogg då hon brinner för
inredning precis som jag :)


Nu tar jag helg med lite fredags gott :) Ha det bra .





                                                    Foto: Pysseliten







Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej vilket program använder du och fixade kortet som ett spiralblock? Jättefint. Kram Åsa

2012-03-30 @ 21:42:23
URL: http://trepojkarochentjej.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hej hej!!

Först vill jag tacka dig för en otrolig blogg!!

Önskar att man hade hälften av din energi och din enorma idè rikedom,då skulle jag ha varit överlycklig!! Skulle gärna vilja veta var du har köpt de fina vita ljuslycktorna( tre st cylindrar) som du har på bordet och på tv bänken?

Mvh Nettan

2012-03-30 @ 22:51:38
Postat av: Sofia - Lite om inredning

De ser ut att ha det jättefint hemma! :)

Bordet är jättesnyggt!

Trevlig helg!

Kram!!

2012-03-31 @ 07:24:05
URL: http://liteominredning.com
Postat av: Louise

Ser ut att bli riktigt fint! Mycket jobb ligger bakom kan jag tänka mig. Det krävs det nästan alltid!

Soffbordet är jättefint :)

Kram och trevlig lördag

2012-03-31 @ 14:42:19
URL: http://stylinghouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: