Drömmer lite :)

Idag har jag lånat Ebbas dator lite då inte min vill komma igång som den ska ;(

Så har surfat lite på lite olika resor ...........

Förra året var Ebba och jag på en egen resa på Gran Canarias
på en helt underbra fin strand Amadores .


 
Vi var även nere på playa Ingles standen där det tyvärr blåser rätt ofta denna tid .



Ett hotell jag gärna kan tänka mig att bo på igen är Tamurgauga som har uppvärmd pool .
Vi har bott på det tidigare .


Hitta även lite kort från vår resa i sommras då vi var på Rhodos.









En annan sida man kan drömma sig in på är H&M Home där jag hitta lite smått i grönt
som jag kan tänka mig shoppa .



                                       Foto & collage  Pysseliten

Eller varför inte drömma sig in på textilboden.se där man kan hitta 
den här fina hisskappan .





                           Bild lånad från texliboden.se


Kommentarer
Postat av: Anna

Dina bilder värmde allt upp mig nu när jag ligger under en filt och huttrar. Härligt med sol och värme! Ha en skön helg! Kram Anna

2012-01-13 @ 17:12:12
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh, vilka härliga bilder.

jag har också spanat på resebyråernas sidor på sista tiden, och är såååå sugen på att boka något.

Men tyvärr verkar vi inte hinna med detta nu ;-)

Kram&Trevlig Helg!

2012-01-14 @ 05:20:12
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Annelie

Visst är det härligt att drömma sig bort för en stund. Hi hi hi

2012-01-15 @ 23:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: