Middag med rosadukning

För någon veckan sen fick jag ett mail om att jag vunnit
ett kitt med allahjärtansdag dukingskitt från Duni inne på bloggen ellas inspration.

Ellas blogg följer jag då hon är helt otroligt duktig på att duka :)
Och man kan få massa tips .Så missa den inte titta här

Paket kom fram i tid med hjälp av Nina på Duni som ringde upp mig
och berätta att det fanns att hämta på Coop .Då dom haft strul där nere med datorn .

Så det packades upp igår med GLÄDJE .



Sen så satt jag Ebba i lite jobb medans jag gjorde våfflor .



Med att klippa hjärtan av mannens sågade hjärta :)

Sen så fick jag hjälp av lilla 7 åriga A att  dekorera .









Det fotas för fullt här hemma då barnen hade shoppat .



Och istället för godis fick mina grabbar var sitt tacokitt som jag inhandlat :)
Mat är livet :))



Maten bestod av min räkröra från min ungdomstid .

Ris
Räkor
Tomatsoppa
Grädde
Konc juice
lök,champinjoner paprika
Cayenepeppar
Sallad och vitlösbröd
Sen en 80- tals efterrätt





Hoppas att ni haft en bra allahjärtanssdagkväll och tack för att ni vågar
er in och skriva en rad eller två :)



Nästa gång jag dukar hoppas jag på att det blir ute då dom här servetterna
kan tänkas gå åt .Även dom låg i paketet från Duni. Där man kan finna massa
härliga tips på dukningar och även shoppa loss .

                                Foto Pysseliten






Kommentarer
Postat av: Karin på Ellas Inspiration

Hej!



Gud så fint det blev! Verkligen superroligt och vilken underbar mat du bjöd!



Ha det så gott!



Kram Karin

2012-02-15 @ 18:17:47
URL: http://ellasinspiration.se
Postat av: Alexandra - Pysselmaniker

Wow, det där var en fin dukning värdig alla hjärtans dag!

2012-02-15 @ 21:00:25
URL: http://pysselmani.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Eva! Stort stort tack för den jättefina gardinen!! Jag satte upp den på momangen!! Så gulligt av dig att skicka den <3 ha en underbar resa så får vi ta en ny jobbkontakt i vår ;-) kram

2012-02-16 @ 07:24:37
Postat av: Elisabeth

Hej Eva! Kul att se hur ni har det! Är det "vår" räkröra från skolan? Jag kommer inte ihåg att det var apelsinjucie i den? Antar att ni är i et varmt land just nu, hoppas ni har det bra. Kram Uppsala

2012-02-19 @ 14:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: