Ullaredsdagen

Igår blev det en lång dag ,med vännen i Ullared vi åkte hemmifrån kl 4.30 och var
hemma 19,30 .Men som alltid hade vi en toppen dag ,då vännen körde hela vägen lite
över 60 mil ,och jag sitter jämter och håller låda :)
 
Vi såg både Ola Conny & Morgan i affären + att det var tv inspelning på gång .
 
Och sen träffa jag värsta kändisen Bakeandfun bloggerskan :) Som tidigare hette
Dansbandfrun . Min vän knäppte ett något suddigt kort på oss :) Hon åkte buss ner
med Buss ÅKE se Här dom har en hel del resor dit ner i höst :)
 
Det vart en hel del shopping ,men mest åt vänner som ringde och beställde .
Det är helt okej om jag har tid ,och eftersom vi var där för ca 1 månad sen
så handlades det inte så mycket åt mig själv .
 
Men lite nya gardiner blev det :) Och dom här handla jag åt svärmor .
 
 
Lite pris info om någon vill veta Längder 269:- Hisskappa 99:- Lampskärm 99:-
 
 
Här en hel del varor som vänner beställt .
Efter dagen i Ulllared så blev att  det att hälla upp en bad hemma .
 
Och inviga den nya muggen  med en kopp varm choklad :)
 
Muggen 9:90 Bricka 9:90 och Uppiggade Blutsaft 79:- Ljuslykta 15:-
 
                       Jag visar mera bilder en annandag spar lite på inläggen .
 
                Tack till vännen E som tog med mig på resan ,ps vi åker nog snart igen :)
 
                                                 Foto Pysseliten
 
 
 


Kommentarer
Postat av: ejp

Tack själv för en rolig dag men det där badet såg skönt ut.

2012-08-29 @ 09:22:09
Postat av: Doris Larsson

Hej. Vad fina saker du hittade;-) hoppas få se mer:-)
Ha en bra dag. Kram

2012-08-29 @ 09:47:20
Postat av: Catarina Almqvist

Riktigt snygga gardiner !!!!

2012-08-29 @ 11:42:04
Postat av: Jenny

Hej! Har sett din snygga blomtapet i sovrummet på bild o skulle vilja ha samma i vårt nya sovrum. Trodde först det var marimekko, men det är det inte va? Minns du vad den heter o var man kan hitta den? Hoppas du kan hjälpa mig! Hälsningar Jenny

2012-08-29 @ 14:23:22
Postat av: Malin Inspiration & design

Vad roligt med en Ullaredsresa! :) Å vad fina höstsaker du har fått tag i. Nu vill man ju bara murra loss hemma. ;)

Jag vill tacka dig en än gång för dina snälla ord om mig och bloggen, jag blir rent generad ju. *Rodnar* ;) Du är så snäll....!!

Hoppas du har en trevlig kväll!

Kram kram (Malin I&D)

2012-08-29 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: