Fredagsdukning färdig & gardiner och kuddar

Idag efter jobbet blev det till att fixa lite hemma då vi ska ha främmade
i morgon :) Det ska bli mannes plankstek ,Ebbas cupecakes och sen blir det min
dukning .Och så här kommer den att se ut .
 
Och eftersom jag jobbar in i det sista till gästerna kommer så vart det till att fixas idag .

 
Även ett Ullaredsinköp har packas upp Gästtofflor till altan då det börjar bli lite kallt om
kvällarna nu :(
Och på golvet har en ryamatta fått flyttat in :)

Den har jag lånat av lilla sonen då dom har gjort ett färgbyte hemma hos dom .
 
Jag hjälpte dom att sy gardiner och kuddar i måndags .Så fick en bild på  hur det blev när det
kom upp hos dom :)Tyget kommer från Ikea
 
                                     Foto Pysseliten
                                                             Bild lånad från F&E
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jessika

Varför ska jag alltid dregla när jag kikar in här liksom? Plankstek, ååå, det gör man alldelens för sällan!
Fint med rött och vitt i uterummet.
kram

2012-08-30 @ 19:15:42
URL: http://www.inredautreda.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: