Altan och fredagsdukning

Något som jag aldrig kommer ångra är vår altan ,att vi äntligen byggde in den 
så nu kan vi fortfarande sitta ute fast inne . Så här såg den ut sommarn 2010







sommarn 2011









Och nu hösten 2011




Så ikväll kommer vänner på smörgåstårta hos oss :) Och jag har redan dukat klart .
Då jag jobbar in i sista minuten till att dom kommer .


















Så nu måste jag bara hitta på en efterätt till vännerna .Jag fick ett tips av Malin
på att göra egna halloween bakelser :) Tack Malin för lånet av bilderna .





                               Ha nu en riktigt bra helg !


                                     Foto Pysseliten


Kommentarer
Postat av: dorene

hej hej..skulle man kunna få mallarna på de stora träden på nå vis eller foton framifrån så man kam förstora på nå vis...du är super duktig o har den roligaste bloggen ja vet,sååå mycke insperation,ha en trevlig helg..mvh Dorene

2011-10-28 @ 10:31:10
Postat av: Alexandra - Pysselmaniker

Vilken underbar altan!!! Jag blir jätteavundsjuk (och frustrerad att husletandet går så trögt för mig och sambon).

Himla fin dukning du gjort =) Och de där bakelserna såg ju himla läckra ut... Kanske skulle ställa mig och baka lite imorgon inför Halloweenfesten? :D

2011-10-28 @ 10:41:18
URL: http://pysselmani.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh, vilken fin dukning!!!

Härigt att ni kan sitta ute än:-)

Vi ska också skaffa värme såsmåningom....

Men har inte hittat någon passande än, så nu får det vänta til våren.

Kram och Trevlig Helg!!!!

2011-10-28 @ 13:46:51
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Siri

Fint som vanligt! Gillar spökmarängerna :)

Trevlig helg!

2011-10-28 @ 23:04:46
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: